10 Promoty 2020. gada influenceru kampaņas iedvesmai

Aizgājušais gads ir bijis pilns izaicinājumu, tomēr tas nav apturējis uzņēmumus arvien vairāk iesaistīt influenceru sadarbības savā mārketingā. Latvijas Promoty platformā 2020. gadā vien tika ievietotas 310 kampaņas. Tā kā šobrīd arvien vairāk laiku pavadām mājās, tas arī tiek pavadīts sociālajos medijos un šī ir lieliska iespēja uzņēmumiem būt redzamiem savu klientu un potenciālo klientu acīs. Ticam, ka 2021. gadā influenceru kampaņu skaits tikai augs.

Zemāk pārskats uz 2020. gada populārākajām kampaņām Latvijas Promoty. Ceram, ka tas kalpos par iedvesmu jēgpilnām kampaņām 2021. gadā. ✨

GeGe – Let’s make this Christmas a bit less shitty!

Šis Latvijā radītais autiņbiksīšu zīmols, kurš piedāvā iespēju pasūtīt autiņbiksītes internetā, un saņemt tās ar piegādi mājās ļoti veiksmīgi izmantoja Ziemassvētku sezonu savai kampaņai. Uzņēmums aicināja influenceriem pastāstīt, kā viņi pārdzīvo šo trako gadu un kā, lai padara Ziemassvētkus mazāk “shitty”. Kampaņas ietvaros GeGe sadarbojās ne tikai ar Latviešu influenceriem, bet arī Igauņu un Somu.

Kampaņas rezultāti

Kampaņas veids: naudas kampaņa

Influenceru skaits: 26
Patīk: 7 545
Komentāri: 405
Sasniegti: 193 877
Budžets: 1 676.40€

Kolagēns™ – Iepazīšanās akcija Oktobris 2020

Oktobrī kolagēns.lv iepazīstināja ar savu jauno produktu – uztura bagātinātāju, kas palīdz uzlabot ādas, matu, locītavu un nagu veselību. Kampaņas mērķis bija veicināt atpazīstamību un iesaistīt influencerus savā Partneru programmā, kā arī influenceri tika aicināti veidot konkursu saviem sekotājiem.

Kampaņas rezultāti

Kampaņas veids: naudas kampaņa

Influenceru skaits: 24
Patīk: 4 449
Komentāri: 4 278
Sasniegti: 110 102
Budžets: 508.11€

Cēsu Alus – Lets make Aura Smoothie great!! 😎

Cēsu Alus caur influenceru sadarbībām vēlējās iepazīstināt plašāku auditoriju ar veselīgajiem un gardajiem Aura smūtijiem, kuri ienākuši Latvijas tirgū 2020. gada augustā.

Kampaņas rezultāti

Kampaņas veids: produkta kampaņa

Influenceru skaits: 19
Patīk: 3 774
Komentāri: 2 873
Sasniegti: 68 186
Budžets: 190€ + produkts

Liepkalni maiznīca – Garšu salūts ar eklēriem rudens sezonā!

Liepkalnu maiznīca septembra sākumā atklāja jauna dizaina iepakojuma līniju, kurā turpmāk tiks saiņoti jaunās eklēru un dažādu saldo un sāļo kūku izlases – Garšu salūtu! Šo jauno produktu uzņēmums popularizēja ar influneceru sadarbību palīdzību.

Kampaņas rezultāti

Kampaņas veids: produkta kampaņa

Influenceru skaits: 12
Patīk: 1 879
Komentāri: 237
Sasniegti: 47 272
Budžets: 120€ + produkts

Wolt Latvija – Atbalsti vietējos restorānus!

Līdz ar pandēmiju Rīgas restorāni piedzīvoja grūtības, jo apmeklēt tos uz vietas tika aizliegts. Lai atbalstītu vietējos restorānus, Wolt aicināja influencerus no tiem veikt pasūtījumu caur Wolt aplikāciju kā arī iedrošināt viņu sekotājus darīt tāpat.

Kampaņas rezultāti

Kampaņas veids: produkta kampaņa

Influenceru skaits: 21
Patīk: 8 772
Komentāri: 553
Sasniegti: 164 262
Budžets: 210€ + produkts

Hanzas Maiznīca – Šķiedrvielas ir bagātība!

Hanzas Maiznīca aicināja influencerus piedalīties eksperimentā. Influenceriem bija jāpieņem Hanzas Maiznīcas izaicinājums un nedēļa jāmaina savi paradumi, lai uzņemtu vajadzīgo šķiedrvielu dienas normu un jādalas tajā ar saviem sekotājiem.

Kampaņas rezultāti

Kampaņas veids: naudas kampaņa

Influenceru skaits: 6
Patīk: 1 758
Komentāri: 134
Sasniegti: 134 063
Budžets: 432.80€

Nissan – Jaunais Nissan Juke

Nissan kampaņas mērķis bija radīt plašāku jaunā Nissan JUKE atpazīstamību Latvijā.

Kampaņas rezultāti

Kampaņas veids: naudas kampaņa

Influenceru skaits: 3
Patīk: 2 775
Komentāri: 104
Sasniegti: 215 930
Budžets: 456€

Hempcamp – Hempcamp launching party, Premium CBD products with same day deliveries

Hempcamp – CBD produktu pārstāvju kampaņas mērķis bija panākt, lai potenciālie klienti maksimāli apmeklē viņu jauno mājas lapu. Uzņēmums sadarbojās ar Latviešu, Igauņu un Somu influenceriem.

Kampaņas rezultāti

Kampaņas veids: produkts + nauda

Influenceru skaits: 6
Patīk: 2 837
Komentāri: 47
Sasniegti: 113 295
Budžets: 296€ + produkts

GoSPA – GoSPA vasara 2020

Tā kā vasarā vēl varēja brīvi ceļot par Baltijas valstīm, GoSpa aicināja influencerus popularizēt Baltijas SPA viesnīcu piedāvājumu.

Kampaņas rezultāti

Kampaņas veids: naudas kampaņa

Influenceru skaits: 3
Patīk: 797
Komentāri: 35
Sasniegti: 35 995
Budžets: 184€

Molberts Saldējums – Iepazīsti Molberts saldējumu!

Molberta mērķis bija iepazīstināt ar jauno produktu – burvīgo pašmāju ražoto saldējumu.

Kampaņas rezultāti

Kampaņas veids: produkta kampaņa

Influenceru skaits: 11
Patīk: 3 464
Komentāri: 118
Sasniegti: 53 871
Budžets: 110€ + produkts

Vairāk par šo tēmu: