Aizgājušais gads ir bijis pilns izaicinājumu, tomēr tas nav apturējis uzņēmumus arvien vairāk iesaistīt influenceru sadarbības savā mārketingā. Latvijas Promoty platformā 2020. gadā vien tika ievietotas 310 kampaņas. Tā kā šobrīd arvien vairāk laiku pavadām mājās, tas arī tiek pavadīts sociālajos medijos un šī ir lieliska iespēja uzņēmumiem būt redzamiem savu klientu un potenciālo klientu acīs. Ticam, ka 2021. gadā influenceru kampaņu skaits tikai augs.
Zemāk pārskats uz 2020. gada populārākajām kampaņām Latvijas Promoty. Ceram, ka tas kalpos par iedvesmu jēgpilnām kampaņām 2021. gadā. ✨
GeGe – Let’s make this Christmas a bit less shitty!
Šis Latvijā radītais autiņbiksīšu zīmols, kurš piedāvā iespēju pasūtīt autiņbiksītes internetā, un saņemt tās ar piegādi mājās ļoti veiksmīgi izmantoja Ziemassvētku sezonu savai kampaņai. Uzņēmums aicināja influenceriem pastāstīt, kā viņi pārdzīvo šo trako gadu un kā, lai padara Ziemassvētkus mazāk “shitty”. Kampaņas ietvaros GeGe sadarbojās ne tikai ar Latviešu influenceriem, bet arī Igauņu un Somu.
Kolagēns™ – Iepazīšanās akcija Oktobris 2020
Oktobrī kolagēns.lv iepazīstināja ar savu jauno produktu – uztura bagātinātāju, kas palīdz uzlabot ādas, matu, locītavu un nagu veselību. Kampaņas mērķis bija veicināt atpazīstamību un iesaistīt influencerus savā Partneru programmā, kā arī influenceri tika aicināti veidot konkursu saviem sekotājiem.
Cēsu Alus – Lets make Aura Smoothie great!! 😎
Cēsu Alus caur influenceru sadarbībām vēlējās iepazīstināt plašāku auditoriju ar veselīgajiem un gardajiem Aura smūtijiem, kuri ienākuši Latvijas tirgū 2020. gada augustā.
Liepkalni maiznīca – Garšu salūts ar eklēriem rudens sezonā!
Liepkalnu maiznīca septembra sākumā atklāja jauna dizaina iepakojuma līniju, kurā turpmāk tiks saiņoti jaunās eklēru un dažādu saldo un sāļo kūku izlases – Garšu salūtu! Šo jauno produktu uzņēmums popularizēja ar influneceru sadarbību palīdzību.
Wolt Latvija – Atbalsti vietējos restorānus!
Līdz ar pandēmiju Rīgas restorāni piedzīvoja grūtības, jo apmeklēt tos uz vietas tika aizliegts. Lai atbalstītu vietējos restorānus, Wolt aicināja influencerus no tiem veikt pasūtījumu caur Wolt aplikāciju kā arī iedrošināt viņu sekotājus darīt tāpat.
Hanzas Maiznīca – Šķiedrvielas ir bagātība!
Hanzas Maiznīca aicināja influencerus piedalīties eksperimentā. Influenceriem bija jāpieņem Hanzas Maiznīcas izaicinājums un nedēļa jāmaina savi paradumi, lai uzņemtu vajadzīgo šķiedrvielu dienas normu un jādalas tajā ar saviem sekotājiem.

Kampaņas rezultāti
Kampaņas veids: naudas kampaņa
Influenceru skaits: 6
Patīk: 1 758
Komentāri: 134
Sasniegti: 134 063
Budžets: 432.80€
Nissan – Jaunais Nissan Juke
Nissan kampaņas mērķis bija radīt plašāku jaunā Nissan JUKE atpazīstamību Latvijā.
Kampaņas rezultāti
Kampaņas veids: naudas kampaņa
Influenceru skaits: 3
Patīk: 2 775
Komentāri: 104
Sasniegti: 215 930
Budžets: 456€

Hempcamp – Hempcamp launching party, Premium CBD products with same day deliveries
Hempcamp – CBD produktu pārstāvju kampaņas mērķis bija panākt, lai potenciālie klienti maksimāli apmeklē viņu jauno mājas lapu. Uzņēmums sadarbojās ar Latviešu, Igauņu un Somu influenceriem.
Kampaņas rezultāti
Kampaņas veids: produkts + nauda
Influenceru skaits: 6
Patīk: 2 837
Komentāri: 47
Sasniegti: 113 295
Budžets: 296€ + produkts
GoSPA – GoSPA vasara 2020
Tā kā vasarā vēl varēja brīvi ceļot par Baltijas valstīm, GoSpa aicināja influencerus popularizēt Baltijas SPA viesnīcu piedāvājumu.

Kampaņas rezultāti
Kampaņas veids: naudas kampaņa
Influenceru skaits: 3
Patīk: 797
Komentāri: 35
Sasniegti: 35 995
Budžets: 184€
Molberts Saldējums – Iepazīsti Molberts saldējumu!
Molberta mērķis bija iepazīstināt ar jauno produktu – burvīgo pašmāju ražoto saldējumu.
Kampaņas rezultāti
Kampaņas veids: produkta kampaņa
Influenceru skaits: 11
Patīk: 3 464
Komentāri: 118
Sasniegti: 53 871
Budžets: 110€ + produkts