Mūsu redzeslokā nonāk daudz pārdomātas un radošas influenceru kampaņas, tādēļ vēlamies padalīties ar dažām aizgājušā gada kampaņām, lai iedvesmotu arī Tevi! 👇
1. RIMI Rīlu (Reel) kampaņa
Šajā gadā liels prieks gan mums, gan satura veidotājiem bija Promoty platformā redzēt RIMI kampaņas. Tā kā Instagram īsie video jeb Reel kļuva īpaši populāri, jo tajos influenceri var radoši izpausties un ar tiem var sasniegt ļoti labu reach (sasniedzamību), RIMI šo ļoti veiksmīgi izmantoja.
RIMI paspēja izveidot 3 dažādas kampaņas, viena bija, lai popularizētu “tudiš-pīp” akciju, nākamā Latvijas svētku tematiku un pēdējā par Ziemassvētkiem. Kopumā RIMI kampaņu ietvaros sadarbojās ar vairāk kā 20 radošiem un komunikabliem influencerim, kuriem tika atlīdzināts ar influenceru noteiktu cenu par 1 ierakstu un 1 storiju Instagram.



2. Kolagēns™ BILŽU kampaņa!
Šogad arī Promoty palaidām “content-only” opciju jeb kampaņas veidu, kur uzņēmums no satura veidotājiem prasa tikai saturu, tātad bildes/video bez publicēšanas influencera sociālajos medijos. Šo kampaņas opciju ļoti veiksmīgi izmantoja Kolagēns™.
Kolagēns™ lūdza influenceriem izveidot 3 dažādas fotogrāfijas, kurās ir redzams satura veidotājs + Kolagēns™ iepakojums. Uzņēmums sadarbojās ar 20 influenceriem, līdz ar to tika pie vismaz (daži influenceri iesniedz vairāk nekā 3 bildes) 60 dažādām bildēm, kuras tālāk izmantot savos sociālajos tīklos un citos mārketinga kanālos un tas viss apmaiņā pret produktu!




3. Čili Pizza kampaņas
Čili Pizza šogad veica vairākas kampaņas Promoty platformā, gan atklājot jaunas picērijas, gan svinot savu 20 gadu jubileju. Kampaņās tika veiktas sadarbības ar 5 – 20 influenceriem, kuriem tika piedāvātas bezmaksas picas/ picērijas apmeklējums apmaiņā pret saturu, kurš tiek publicēts influencera Instagram. Čili pica redzamību sociālajos medijos šogad pilnīgi noteikti ieguva!


4. Matu kopšana ar Kadus Professional
Arī Kadus matu kopšanas zīmols šajā gadā realizēja vairākas influenceru kampaņas. Dažādas kampaņas dažādiem matu kopšanas līdzekļiem – blondiem matiem, krāsotiem matiem utt. Kadus meklēja influencerus, kuriem mati ir svarīgākā rota. Kampaņas samaksa bija gan nauda, gan produkts un kopumā uzņēmuma sadarbojās ar vairāk nekā 20 influenceriem.



5. Oriflame – iepērcies oriflame.lv un laimē Fiat500!
Oriflame sadarbojās ar influenceriem, lai popularizētu savu kampaņu, kuras ietvaros visi, kuri veikuši pirkumu 30eiro vērtībā no vinu internetveikala piedalās izlozē, lai laimētu mašīnu. Oriflame meklēja influencerus, kuru vērtības saskan ar viņu – rūpēm par dabu, apkārtējo vidi un zinātniskā pieeja. Influenceri kā atlīdzību saņēm Oriflame make-up komplektu, kopumā kampaņā piedalījās 13 influenceri no Promoty platformas.
Oriflame kampaņa
Influenceri: 13
Samaksa: Produkts
Ieraksti: 13
Reach: 19 909
Likes: 2 192
Iesaiste: 9.96%
6. Cēsu Alus
Arī Cēsu Alus Promoty platformu šajā gadā izmantoja vairākkārt. Uzņēmums realizēja influenceru kampaņas Cēsu Bērzūdenim, Cēsu Alum, Johan Freitag bezalkoholiskajam kokteilim un Vinitto dzirkstošajiem vīniem. Visās šajās kampaņās tika veiktas sadrbības ar mikro-influenceriem apmaiņā pret produktiem.


7. EscapeTown kvesta popularizēšana
Uz EscapeTown sezonas atklāšanu, uzņēmums aicināja pieteikties influencerus, kuri var prezentēt šo spēli vai nu kopā ar draugiem, ģimeni vai darba kolektīvu. Influenceri saņēma iespēju bez maksas izmēģināt šo spēli un tika lūgti ar savu pieredzi dalīties sociālajos tīklos, atzīmējot EscapeTown profilu.
Spēle “Zelta Armijas Eliksīrs” EscapeTown kvestu parkā
Influenceri: 7
Samaksa: Produkts
Ieraksti: 7
Reach: 7 961
Likes: 778
Iesaiste: 5.75%
8. OPI nagu lakas
OPI veidojas vairākas tematiskās influenceru kampaņas – uz Valentīndienu, saulgriežiem, jaunas kolekcijas atklāšanu utt. Kampaņas veidotas uz bartera bāzes – influenceri saņem nagu lakas pēc savas izvēles. Tās pēc tam tiek atrādītas influenceru saturā pēc brīvas izvēles bilžu vai video/Reel formātā.




9. Valio Gefilus – Tava spēcīgā imunitātes deva
Uzņēmums lūdz influenceriem sagatavot saturu, kur produkts tiktu lietots ikdienas situācijā, kā arī dalīties ar receptēm, kur Gefilus jogurti tiek pielietoti. Kampaņas mērķis bija parādīt dažādas produkta īpašības un pielietojumu ikdienā. Kampaņā piedalījās 9 influenceri, kuri kā samaksu saņēma Valio produktus.
Valio jogurta kampaņa
Influenceri: 9
Samaksa: Produkts
Ieraksti: 9 + 9 story
Reach: 23 923
Likes: 1 923
Iesaiste: 4.59%
10. Nateo Ziemassvētki
Kampaņas mērķis bija popularizēt, ka Nateo D vitamīns var noderēt kā dāvana Ziemassvētkos, lai dāvinātu imunitāti. No influenceriem tika prasīts sagatavot ierakstu Instagram apmaiņā pret Nateo D vitamīniem.
Nateo D vitamīna kampaņa
Influenceri: 10
Samaksa: Produkts
Ieraksti: 10
Reach: 16 442
Likes: 1 311
Iesaiste: 6.91%
Mīļš paldies visiem uzņēmumu pārstāvjiem un satura veidotājiem par šo gadu. Uz veiksmīgām sadarbībām un jēgpilnām kampaņām jaunajā gadā!