Elīza Jaka uzņemas influenceru mārketinga platformas Promoty vadību Latvijā

PRESES RELĪZE
Rīgā, 2020. gada 6. jūlijā
Elīza Jaka, bijusī Wolt mārketinga vadītāja Latvijā, ir uzņēmusies influeceru mārketinga platformas Promoty vadību Latvijā.
Pēdējos 2,5 gadus Jaka strādāja Somijas ēdienu piegādes jaunuzņēmumā Wolt, palīdzot uzņēmumam attīstīties no nulles un kļūt par populārāko ēdienu piegādes aplikāciju Latvijā. Tagad viņa ir gatava uzņemties uzņēmuma vadītājas Latvijā lomu strauji augošajā influenceru mārketinga jaunuzņēmumā Promoty, lai palīdzētu tam iekarot vietējo tirgu.
Pēc Jakas teiktā, viņu galvenokārt piesaistīja izaicinājums, ko piedāvāja jaunais amats: “Wolt man bija lieliska iespēja būvēt zīmolu no 0 Latvijas tirgū un redzēt, kā tas aug manā acu priekšā,” viņa skaidro. “Tagad Wolt jau ir izaudzis un es redzu iespēju palīdzēt Promoty izaugsmē. Tas man būs brīnišķīgs izaicinājums.”
“Elīzai jau ir pieredze strauji augošam jaunuzņēmumam palīdzēt ienākt Latvijas tirgū,” Aleks Koha, Promoty izpilddirektors, pamato izdarīto izvēli darbā pieņemt tieši Elīzu. “Viņa pārzina gan pārdošanu, gan mārketingu, kas ir ideāla kombinācija uzņēmuma vadītāja Latvijā amatam. Mēs esam patīkami satraukti par sadarbību ar viņu.”
Promoty veido platformu, kas sociālo tīklu lietotājiem sniedz iespēju pelnīt naudu, sadarbojoties ar zīmoliem. Latvijā platformai ir pievienojušies vairāk nekā 5300 latviešu satura veidotāji un 250 zīmolu pārstāvji. Šī gada februārī uzņēmums piesaistīja €500,000 lielu finansējumu un rudenī uzņēmums plāno paplašināt savu darbību, ieejot piecos jaunos tirgos, tai skaitā arī Lietuvā.
Promoty ir Igaunjas jaunuzņēmums, kas ir dibināts 2017. gadā. Šobrīd platformā ir reģistrējušies vairāk nekā 40 000 Instagram satura veidotāji un 2000 zīmolu pārstāvji no Latvijas, Igaunijas un Somijas, un tajā ir tikušas īstenotas vairāk nekā 1000 kampaņas.
Citi bloga ieraksti, kas Tev varētu patikt:
Influenceru mārketings kā kanāls jēgpilna satura radīšanai

Influenceru mārketings kā kanāls jēgpilna satura radīšanai

Sociālo mediju konti mūsdienās ir gandrīz ikkatram uzņēmumam. Bet, ko tajos publicēt, ar kādu saturu dalīties, lai tas izstāstītu uzņēmuma stāstu, atklātu vērtības un iedvesmotu adresātu? Vai un kā šo var palīdzēt realizēt influenceri?

Wolt influenceru mārketinga pieredze

Wolt influenceru mārketinga pieredze

Wolt influenceru mārketinga pieredze Izmantojot influenceru mārketingu kā vienu no saviem galvenajiem kanāliem, Wolt izdevās kļūt par populārāko ēdienu piegādes platformu Latvijā. Kā viņiem tas izdevās? Elīza Jaka, bijusī Wolt mārketinga vadītāja Latvijā un tagadējā...

Saņemt jaunākos bloga ierakstus e-pastā


Bitnami