Kā izveidot labu influenceru kampaņas aprakstu Promoty platformā?

Promoty mērķis ir padarīt influenceru mārketinga kampaņas pēc iespējas efektīvākas zīmoliem. Tomēr, lai to izdarītu, kampaņas aprakstam ir jābūt specifiskam un pēc iespējas labāk jāraksturo no tās sagaidāmie rezultāti.

Lai to veiksmīgi izdarītu, mēs esam uzskaitījuši tās lietas, kam pēc mūsu pieredzes būtu jābūt ietvertām kampaņas aprakstā!

◻️ Saistošs nosaukums

Kampaņas virsraksts kopā ar zīmola nosaukumu un kampaņas attēlu ir pirmā lieta, pēc kā satura veidotāji izlemj, vai viņi vēlas lasīt kampaņas aprakstu. Tāpēc kampaņas nosaukumam vajadzētu būt atšķirīgam un uzkrītošam – piemēram, “Padarīsim sociālos tīklus interesantākus!” vai “Atdod x produktus saviem sekotājiem”. Mazāk zināmiem zīmoliem ir ieteicams arī dot mājienu, par ko būs konkrētā kampaņa. Un kāpēc gan nepievienot arī kādu emocijzīmi!

 

Kampaņas aprakstam vajadzētu būt kodolīgam un saistošam, vienlaikus izceļot vissvarīgāko informāciju. Bieži vien satura veidotāji nemaz neizlasa garos un neārdomātos kampaņu aprakstus! Turklāt, ja kampaņas apraksts ir pārāk garš, pastāv risks, ka satura veidotāji palaidīs garām svarīgu informāciju.

◻️ Iepazīstināšana ar zīmolu vai produktu / pakalpojumu

Apraksta sākumā ir vērts nedaudz aprakstīt zīmolu, produktu vai pakalpojumu – it īpaši, ja Tu vēlies sadarboties ar satura veidotājiem, kas līdz šim vēl nav izmēģinājuši Tavu (jauno) produktu! Jo veiksmīgāk Tu spēsi nodot sava zīmola iezīmes un vērtības kampaņas lasītājiem, jo veiksmīgāk Tu spēsi atrast sev piemērotākos satura veidotājus.

Pārliecinies, ka Tu neuzraksti pilnu ieraksta aprakstu, kas satura veidotājam būs jālieto kampaņas ietvaros – šāds ieraksts skanēs komerciāli, nebūs autentisks un nesniegs cerētos rezultātus. Ir svarīgi nošķirt informāciju, kam jābūt iekļautai ierakstā, no otršķirīgas informācijas.

◻️ Kampaņas mērķis

Kampaņas mērķim arī ir jābūt pieminētam kampaņas aprakstā, lai satura veidotāji varētu izveidot ieraksta aprakstu un aicināt cilvēkus rīkoties, balstoties uz zīmola mērķi. Piemēram, kampaņas mērķis var būt:

  • Informēt cilvēkus par izpārdošanu veikalā;

  • Virzīt cilvēkus uz zīmola Instagram kontu / tiešsaistes veikalu / veikalu / mājaslapu;

  • Veidot izpratni par zīmolu;

  • Palielināt produkta / pakalpojuma pārdošanas apjomus.

◻️ Kādi satura veidotāji tiek meklēti

Vēl viena laba ideja ir kampaņas aprakstā iekļaut to, ko satura veidotājiem vajadzētu aprakstīt, piesakoties kampaņai: piemēram, Tu vari pajautāt, kādus produktus viņi ir lietojuši jau iepriekš vai kādu ierakstu viņi plāno izveidot. Tas nodrošinās jēgpilnāku pieteikumu saņemšanu, un Tev būs vieglāk atrast īstos fanus.

Tāpat Tu īsi vari aprakstīt, kādus satura veidotājus Tu meklē – piemēram:

  • Mēs meklējam satura veidotājus, kas pagājušajā gadā apmeklēja x pasākumu un labprāt to šogad darītu vēlreiz!

  • Mēs meklējam satura veidotājus, kuriem rūp apkārtējā vide un kuri ikdienā cenšas radīt pēc iespējas mazāk atkritumu.

  • Mēs meklējam satura veidotājus, kuri mīl saldumus, bet tajā pašā laikā vēlas ēst veselīgi.

…, lai atbilstošais satura veidotājs justu, ka kampaņa ir piemērota tieši viņam, un vēlētos tai pieteikties.

 

◻️ DO un DON’T

Šī sadaļa sniedz detalizētākus norādījumus gan par vizuālo materiālu, gan par ieraksta aprakstu – piemēram, kādā kontestā produktam vajadzētu parādīties attēlā, vai satura veidotājam ir jābūt redzamam fotogrāfijā, kādās krāsās attēlam vajadzētu būt un tā tālāk. Ja zīmolam ir svarīgi, ka tiek uzsvērta noteikta kvalitāte (vides draudzīgums, produkta izcelsme utt.), to arī vajadzētu pieminēt.

Tāpat ir vērts apsvērt iespējamos riskus – piemēram, ja tas ir konservatīvāks zīmols, vajadzētu pieminēt to, ka fotogrāfijās nedrīkst būt redzamas kailas ķermņa daļas. Tāpat ir labi aprakstīt acīmredzamas lietas, kas var nebūt tik pašsaprotamas satura veidotājiem – piemēram, noteiktā laika periodā nesadarboties ar konkurējošiem zīmoliem.

Kad viss ir uzrakstīts, kampaņas aprakstam Promoty platformā vajadzētu izskatīties aptuveni šādi:

Ja Tev ir kāds jautājums par platformu vai arī Tu vēlies apspriest potenciālās kampaņas idejas, Tu vienmēr vari ar mums sazināties, izmantojot e-pastu [email protected] – mēs priecāsimies Tev palīdzēt! Tāpat Tev varētu noderēt raksts “Kā darbojas Promoty platforma” , kurā soli pa solim aprakstīts, kā izveidot kampaņu Promoty platformā. Kad esi to izlasījis, Tu vari izveidot savu pirmo kampaņu!👇🏼

Vairāk par šo tēmu: