Kādēļ veidot Instagram influenceru “story” kampaņas?

Sadarbojoties ar influenceriem visbiežāk ierasts prasīt publicēt bildi vai video savā Instagram lentā jeb “feed”. Tomēr pēdējā laikā Instagram stāsti jeb “story” ir palikuši arvien aktuālāki un var dot pat labākus rezultātus! Arvien populārākas arī paliek influenceru Instagram “story” kampaņas, kur ieraksts jeb post nemaz netiek prasīts. 

Story saturs parasti ir personiskāks un godīgāks, tas rada autentiskāku un dabiskāku sajūtu – kā arī influenceri parasti par 1 tēmu liek vairāk kā vienu story, kur pavisam nepiespiestā veidā var parādīties arī komunikācija par zīmolu. Turklāt, story saturs parasti ir lētāks, interaktīvāks un tam ir iespēja pievienot saiti uz zīmola mājas lapu (ja influencerim ir vairāk kā 10 tūkstoši sekotāju).

Tā kā tagad arī Promoty ir iespēja veidot arī story kampaņas, vēlamies Tev pastāstīt par to plusiem un mīnusiem! 👇🏼

Story kampaņu PLUSI

+ Zemākas cenas

Tā kā story parasti tiek uzņemts “momentā”, tam nepieciešams mazāk laika un plānošanas, kā arī tas pazūd pēc 24 stundām – influenceri par tiem parasti prasa mazākas summas un tie satura veidotāji, kuri parasti nepiesakās Instagram “post” kampaņām apmaiņā tikai pret produktu, var piekrist likt story.

Tā kā story kampaņas Promoty ir jaunums, mums vēl nav savu piemēru ar ko padalīties, taču atrodamā informācija Later liecina, ka influenceris ar 230,000 sekotāju prasītu $2,200 par Instagram postu, bet tikai $700 pat story sadarbību. Vēl kāds populārs ceļojumu blogeris prasa $1,000 par postu un $200 par story. Šis nozīmē pat 3-5reiz zemākas cenas!

Latvijā šīs cenas ir ievērojami zemākas nekā piemērā, taču pierādījies, ka vairums influenceru tāpat prasīs zemāku cenu par story.

+ Dabiskāks saturs

Instagram story influenceris parāda auditorijai, kur viņš atrodas un ko viņš dara. Kad tiek likts Instagram posts tas jau ir apstrādāts, story vairāk parādās influencera ikdienas dzīve.

Story saturs parasti ir spontāns, kur influenceris dalās ar kādu ziņu savai auditorijai – tas var būt kāds sasāpējies jautājums, ziņa par saņemtu dāvanu vai citi momenti, ar kuriem konkrētajā brīdī ir vēlme dalīties. Tieši tādēļ šis saturs galu galā ir dabiskāks un autentiskāks.

Story saturs arī tiek publicēts biežāk, kā postu, pat vairākas reizes dienā, līdz ar to tajā pavisam nepiespiesti var iederēties arī informācija par jūsu produktu.

+ Influenceris var pievienot saiti

Neskatoties uz visiem uzlabojumiem, Instagram tomēr vēl nedod iespēju pievienot klikšķināmas saites pie ierakstiem, līdz ar to mazāki influenceri pievieno attiecīgo saiti savam Instagram profila bio. Tur tā, diemžēl, nav tik redzama, kā tā būtu zem paša ieraksta, bet šobrīd citu variantu nav.

Tagad jebkurš satura veidotājs Instagram var pievienot saiti savam storijam uz kuru sekotājs ātri var nonākt.

Atkarībā no kampaņas mērķa, variet prasīt infuencerim pievienot saiti uz jūsu mājas lapu, e-veikalu, pasākumu vai konkursu. Lai izmērītu rezultātus, mēs iesakām katram influencerim izveidot personīgu saiti, lai beigu beigās varētu izpētīt, kurš no sadarbības partneriem ienesa labākos rezultātus.

+ Saistošāks saturs

Instagram story piedāvā dažādas iespējas, lai iesaistītu sekotājus: piemēram, iespēja uzdot dažādus jautājumus, prasīt atgriezenisko saiti vai parādīt emocijas. Šis palīdz saturam izskatīties vēl godīgākam un dabiskākam un mazāk kā reklāmai, kā arī parādīt, ka influencerim patiešām rūp sekotāju viedoklis.

+ Vairāk satura vienā sadarbībā

Kad influenceris pastāsta par produktu vai pakalpojumu savā story, tas parasti ir vairāk kā viens: pirmajos sekotāji tiek iepazīstināti ar produktu un tā funkcijām un tālāk jau, pastāstīts par savu pieredzi, to lietojot.

Starp citu, story kampaņās uzņēmumi bieži vien izmanto iespēju ielikt vairākus story ilgāka laika periodā, piemēram pirmajā nedēļā parādīt, kā produkts tiek saņemts un atpakots, tad jau vēlāk kā tas tiek izmantots un influencera domas par to un visbeidzot tiek pastāstīts par pieredzi un dotas atsauksmes un iespējams iedots arī atlaižu kods, tādā veidā atgādinot par šo produktu saviem sekotājiem vairākkārt.

OPI Instagram story kampaņa
OPI influenceru story kampaņa
OPI Instagram story kampaņa influenceri

Story kampaņu MĪNUSI

– Story ir redzams tikai 24 stundas

Ja Instagram posts ir redzams, kamēr vien influenceris to neizņem, tad story automātiski pazūd pēc 24 stundām. Protams, te jāņem vērā, ka Instagram lietotāji pārsvarā apmeklē savu kontu katru dienu un bieži vien story būs gandrīz tikpat skatījumu, kā ierakstam (“post”), kā arī ir iespēja lūgt influencerim saglabāt šo story zem profila “higlight”, kur tas būs redzams ilgāk. 

– Zemākas kvalitātes bildes

Kā jau tika minēts, story saturs parasti ir spontānāks, līdz ar to ne vienmēr tas būs uzņemts ar profesionālu kameru perfektā vidē. Ja jums ir svarīgas augstas kvalitātes bildes, tad to ir vērts pieminēt pirms sadarbības, lai influenceris sagatavojas. 

Nobeigumā

Promoty sadaļā “content” tagad Tu vari pievienot, kāda veida saturu vēlies saņemt (story/post), kā arī izvēlēties, vai tā būs vienreizēja sadarbība vai ilgtermiņa.

  • Produkta kampaņas gadījumā komisijas princips būs tas pats kā ar post 10 € + PVN story daudzumu kurš noteikts kampaņā. 
  • Naudas kampaņā Promoty komisija ir 20% no influencera noteiktās cenas.     

Ideālajā variantā, protams, būtu miksēt gan story, gan post, taču zīmoliem ar mazākiem mārketinga budžetiem ir vērts pamēģināt story kampaņu, lai piesaistītu influencerus ar lielāku sekotāju skaitu. 

P. S. nedrīkst aizmirst, ka arī story sadarbībās ir jānorāda, ka tā ir #sadarbība

Droši dod ziņu mums, ja kādi jautājumi!

Vairāk par šo tēmu: