Veiksmīgākās influenceru kampaņas Promoty platformā: Wolt

2019. gada septembrī Promoty uzsāka savu darbību Latvijā un septembra pēdējos datumos platformas lietotājiem tika piedāvātas pirmās kampaņas. Kopš tā brīža ir pagājuši aptuveni 6 mēneši, tāpēc esam nolēmuši sākt rakstu sēriju, kurā laiku pa laikam iepazīstināsim Tevi ar veiksmīgākajām kampaņām, kas tikušas realizētas Promoty platformā, un detalizēti tās izanalizēsim.

Viena no pirmajām kampaņām, kas tika izveidotas platformā, bija ēdiena piegādes platformas Wolt kampaņa “Šodien pa mājām”. Kampaņa izvērtās ļoti veiksmīga, it īpaši ņemot vērā faktu, ka Promoty tikai nesen bija sācis darboties Latvijā, tāpēc šī arī būs pirmā kampaņa, ko mēs apskatīsim. 

Kampaņa tika rīkota rudenī, kad laiks ārā lēnām sāka palikt tumšāks un drūmāks, cilvēkiem arvien biežāk sākot dot priekšroku palikšanai mājās. Tieši tāpēc arī kampaņas nosaukums tika izvēlēts kā “Šodien pa mājām”. Tās mērķis bija parādīt, ka, ja ir vēlme tikt pie gardas maltītes, bet nav ne mazākās vēlēšanās atstāt mājas, ar Wolt to izdarīt ir pavisam vienkārši.

Zīmola pārstāve uzrakstīja ļoti detalizētu un labu kampaņas aprakstu, pieminot tajā gan to, kāpēc kampaņas tiek rīkota, gan to, kādus ieraksta aprakstus iespējams izveidot, ja satura veidotājam pašam nav savu ideju (piemēam, maltīti ar Wolt iespējams ieturēt, skatoties mīļākos seriālus), kā arī to, ko nekādā gadījumā nevajadzētu ietvert attēlā (Wolt gadījumā tie bija citi zīmoli un videi nedraudzīgi iepakojumi). Izlasot aprakstu, satura veidotājiem uzreiz bija skaidrs, kas no viņiem tiek sagaidīts kampaņas ietvaros.

Kampaņa tika uzsākta 2019. gada 30. septembrī, un tā ilga līdz 2019. gada 1. decembri (tātad 2 pilnus mēnešus). Kampaņas ir iespējams pagarināt, ja sākotnēji uzstādītais periods izrādās par īsu, taču Wolt gadījumā tas nebija nepieciešams. Visi ieraksti platformā tika iesniegti un apstiprināti laikā.

Kā atlīdzību par kampaņu zīmols piedāvāja Wolt kredītus, un to saņemšanas process arī bija minēts kampaņas aprakstā, lai satura veidotājiem nerastos nekādu pārpratumu.  Kā tad tas īsti notika? Zīmols kampaņai piemērotākos satura veidotājus izvēlējās pakāpeniski, ik pēc pāris nedēļām apstiprinot 1-3 jaunus cilvēkus. Kad satura veidotāji tika apstiprināti, Wolt pārstāve sazinājās ar katru no viņiem un palūdza atsūtīt e-pasta adreses, lai varētu viņu Wolt kontiem pievienot kredītu 10 EUR apmērā. Šāda summa satura veidotājiem tika nodrošināta, lai viņi varētu pasūtīt ēdienu, ar ko izveidot kampaņas ierakstu. Kad attēls bija uzņemts, apraksts bija izdomāts, ieraksts bija iesniegts platformā, apstiprināts un pēc tam arī ievietots Instagram platformā, satura veidotāji saņēma atlikušo kredītu daļu.

Mēs, Promoty komandas pārstāvji, esam ļoti priecīgi, ka Wolt mārketinga vadītāja Latvijā, Elīza Jaka, ar kampaņu un tās rezultātiem bija apmierināta, ko apstiprina arī viņas vārdi: “Esmu priecīga, ka Latvijā beidzot ir tāds rīks kā Promoty! Tas pilnīgi noteikti atvieglo aizņemto mārketinga vadītāja ikdienu. Jau iepriekš biju dzirdējusi par šo no saviem kolēģiem Igaunijā un to cik tas ir ērti. Promoty palīdz papildināt Wolt esošo vēstnešu loku ar jauniem un pavisam ērtā veidā. Lielisks rīks, lai popularizētu savas mārketinga kampaņas ar papildus komunikāciju Instagram.”

Kampaņai bija ļoti augsts intereses rādītājs – tas sasniedza 52,7%. Salīdzinājumam – intereses rādītājs parasti svārstās 10-15% robežās, un interese, kas ir augstāka par 20%, jau tiek uzskatīta par lielisku rādītāju. Kampaņas ietvaros tika izveidoti 15 veiksmīgi ieraksti, kuri kopā sasniedza vairāk nekā 44 tūkstošus cilvēku! Vidēji viens ieraksts sasniedza 2 963 cilvēkus. Tāpat šiem 15 ierakstiem 5 949 reizes tika nospiests patīk, kas nozīmē, ka viens ieraksts vidēji nopelnīja 397 patīk. Viena iesaiste Wolt uzņēmumam šīs kampaņas ietvaros izmaksāja 0,02 EUR + proporcionālo daļu no Wolt kredītiem (kas tika piešķirti satura veidotājiem), kas neapšaubāmi ir laba izmaksa par reklāmu.

Kampaņas statistika:

Kampaņas interese: 52,7%

Izveidoto ierakstu skaits: 15

Sasniedzamība: 44 349

Patīk skaits: 5 949

Komentāru skaits: 103

Maksa par iesaisti: 0,02 EUR

+ proporcionālā daļa no

Wolt kredītiem

Wolt "Šodien pa mājām"

Wolt jau pašā Promoty darbības sākumā parādīja, ka Latvijā iespējams izveidot veiksmīgas kampaņas, tāpēc droši izmēģini to! 

 

Ja Tev ir kāds jautājums par platformu vai arī Tu vēlies pārrunāt savas potenciālās kampaņas idejas, droši sazinies ar mums e-pastā [email protected]!

Vairāk par šo tēmu: