Blogs

Influenceru mārketings kā kanāls jēgpilna satura radīšanai

Influenceru mārketings kā kanāls jēgpilna satura radīšanai

Sociālo mediju konti mūsdienās ir gandrīz ikkatram uzņēmumam. Bet, ko tajos publicēt, ar kādu saturu dalīties, lai tas izstāstītu uzņēmuma stāstu, atklātu vērtības un iedvesmotu adresātu? Vai un kā šo var palīdzēt realizēt influenceri?

Wolt influenceru mārketinga pieredze

Wolt influenceru mārketinga pieredze

Wolt influenceru mārketinga pieredze Izmantojot influenceru mārketingu kā vienu no saviem galvenajiem kanāliem, Wolt izdevās kļūt par populārāko ēdienu piegādes platformu Latvijā. Kā viņiem tas izdevās? Elīza Jaka, bijusī Wolt mārketinga vadītāja Latvijā un tagadējā...

Kā atrast savam zīmolam piemērotus influencerus?

Kā atrast savam zīmolam piemērotus influencerus?

Kā atrast savam zīmolam piemērotus influencerus?Latvijā ir vairāk nekā 525 000 Instagram lietotāju. Kā atrast tos, ar kuriem sadarboties, lai palielinātu savus pārdošanas apjomus un spēcinātu sava zīmola tēlu? Šajā bloga ierakstā mēs Tev piedāvājam pārskatu par to, kā...

Influenceru mārketinga padomi interneta veikalu pārstāvjiem

Influenceru mārketinga padomi interneta veikalu pārstāvjiem

3 influenceru mārketinga padomi interneta veikalu pārstāvjiemTā kā cilvēki šobrīd vairāk iepērkas tiešsaistē, pateicoties koronavīrusa izraisītajai situācijai pasaulē, mēs varam sagaidīt to, ka daudzu influenceru mārketinga kampaņu mērķis tuvākajos mēnešos būs cilvēku...

Veiksmīgākas kampaņas Promoty platformā: Wolt

Veiksmīgākas kampaņas Promoty platformā: Wolt

Veiksmīgākās kampaņas Promoty platformā: Wolt2019. gada septembrī Promoty uzsāka savu darbību Latvijā un septembra pēdējos datumos platformas lietotājiem tika piedāvātas pirmās kampaņas. Kopš tā brīža ir pagājuši aptuveni 6 mēneši, tāpēc esam nolēmuši sākt rakstu...

Kā izveidot labu kampaņas aprakstu Promoty platformā?

Kā izveidot labu kampaņas aprakstu Promoty platformā?

Kā izveidot labu kampaņas aprakstu Promoty platformā?Promoty mērķis ir padarīt influenceru mārketinga kampaņas pēc iespējas efektīvākas zīmoliem. Tomēr, lai to izdarītu, kampaņas aprakstam ir jābūt specifiskam un pēc iespējas labāk jāraksturo no tās sagaidāmie...

Promoty satura veidotājs 101: kā kļūt par labu influenceri

Promoty satura veidotājs 101: kā kļūt par labu influenceri

Promoty satura veidotājs 101: kā kļūt par labu influenceri?Kā iegūt vairāk sadarbības piedāvājumu? Šis jautājums mums ir ticis uzdots neskaitāmas reizes. Šajā bloga ierakstā mēs apskatīsim to, kā kļūt par satura veidotāju, kā zīmols izvēlas influencerus savām kampaņām...

“Paid Partnership” iezīme Instagram platformā

“Paid Partnership” iezīme Instagram platformā

"Paid Partnership" iezīme Instagram platformā - kas tā ir un kā to izmantot?Instagram platformā ir tik daudz atjauninājumu!🙌🏼 Viena no tām ir ‘’Paid Partnership’’ iezīme, kas ir svarīga gan zīmolu pārstāvjiem, gan satura veidotājiem. Kas tad ir šīs jaunais...

Kā izmērīt influenceru mārketinga rezultātus?

Kā izmērīt influenceru mārketinga rezultātus?

Kā izmērīt influenceru mārketinga rezultātus?Pēdējam un vissvarīgākajam solim jebkurā (influenceru) mārketinga kampaņā vajadzētu būt rezultātu analīzei: tā Tev palīdzēs izlemt, ar kuriem satura veidotājiem turpināt sadarbību un kādam vajadzētu būt nākamās kampaņas...

Influenceru mārketings 101

Influenceru mārketings 101

Influenceru mārketings 101: viss, kas Tev jāzina par saturu veidotājiemKā izvēlēties savam zīmolam atbilstošus influencerus? Vai es varu atalgot influencerus ar produktiem? Kā izmērīt kampaņas panākumus? Esam apkopojuši vairāk nekā 20 svarīgus padomus influenceru...

Kā darbojas Promoty?

Kā darbojas Promoty?

Kā darbojas Promoty platforma? Sociālie mediji kļūst par arvien nozīmīgāku daļu pirkuma lēmuma pieņemšanas procesā: vairāk nekā 70% cilvēku apgalvo, ka viņi veic izpēti sociālajos tīklos pirms tiek pieņemts lēmums par to, vai veikt pirkumu. 92% cilvēku apstiprina, ka...

Bitnami