Influenceru mārketinga blogs

Ieteikumi zīmoliem kā veidot efektīvas influenceru mārketinga sadarbības, kā arī informācija un iedvesma influenceriem satura veidošanā. 

Kā tiek noteikta influenceru sadarbību cena?

Kā tiek noteikta influenceru sadarbību cena?

Kā tiek noteikta influenceru sadarbību cena? Tēma, kas nereti rada daudz jautājumu gan zīmolu, gan satura radītāju, vidū ir: kāda būtu taisnīga cena, kas būtu jāizmaksā satura veidotājam par vienu sadarbības ierakstu?  
Vasaras influenceru kampaņas – piemēri!

Vasaras influenceru kampaņas – piemēri!

Vasara vairs nav aiz kalniem - laiks sākt plānot vasaras influenceru kampaņas! Neticami, bet maija mēnesī Promoty parasti tiek publicētas vairāk kampaņas kā pirms Ziemassvētkiem. Esi pirmais un sāc laicīgi plānot vasaras komunikāciju savam zīmolam. Lai kampaņas uzsākšana būtu vieglāka - te daži Promoty kampaņu piemēri no pagājušās vasaras. Lai saulaini!
Ilgtermiņa influenceru sadarbību ieguvumi

Ilgtermiņa influenceru sadarbību ieguvumi

Straujā influenceru mārketinga izaugsme ir novedusi pie pārmaiņām: tas kas influenceru mārketingā strādāja pāris gadus atpakaļ, šobrīd var vairs nestrādāt. Ja kādreiz populārākas bija īstermiņa, vienreizējas sadarbības ar influenceriem, tad tagad popularitāti ir izpelnījušās sadarbības vērstas uz ilgtermiņu.